Evi tutarken tahliye taahhütnamesi imzaladınız mı? Diyeceğiniz tek şey var çıkartabiliryorsan çıkart, banane senin yeğeninden. 2 ay sonrada devletin belirlediği zam oranımdan fazlasını vermem. Yada benim yeni eve taşınma masrafımı karşılayın çıkarım de. Yoksa her ev sahibi kiracıyı 2 sene oturtup çıkarır. Ev taşımak hem maliyetli hem yorucu, ev sahiplerinin keyfine kalmış birşey değil. Siz biraz efendi olup, alttan aldığınızda onlar iyice üste çıkıyor. Senin emlakcıdan para istemen gerekirken emlakcı senden para istiyor