Aynı problemi ben yaşadım arkadaşım.Allah gani gani belasını versin bu şekilde çıkar sağlayan daire sahiplerinin.Fırsattan istifa edenlerin.Bende 1500 e oturuyordum.8 Yıl oldu aynı dairedeyim.Ben anlaştım ev sahibiyle 2750 istiyordu 2300 e anlaştım anlaşmasaydıda mahkeme yoluna gitmek zorunda kalacaktı cunku Üfe/Tüfe oranında zam yapacaktım.Bu senın olayın benden daha insafsizca.Ben yerinde olsam kesinlikle çıkmayacağımı ayrıca Üfe tüfeden bir kurus fazla kira vermeyeceğimi söylerdim.En fazla kira tespit davası açarlar oda 1 yıldamı sonuclanır 2 yıldamı ne bırakın kira tespit davası açsınlar.Bölgedeki rayiç bedel neyse o bedelden kira odersın en fazla.Onu zaten kabul edıyorsun.Bırakın versın verebılıyorsa mahkemeye zaten kendım oturacagım kaynımın kuzenın eşinin kaynatası oturacak diye bahaneler sıralarsada onlar oturmak zorunda oturmazsa zaten baskasına kiraya verırsede sanırım 1 yıllık kira bedeli odemek zorunda sana.Ben olsam kesinlikle anlaşmazdım gerekırse 10.000TL masraf eder baska eve cıkarım ancak o haksız parayı o çakallara yedirmem.Nasıl geçiriyorlar o paraları boğazlarından anlamak çok zor.Allah yardımcın olsun.