1650 L kira olucak direk 3500 L artı yigeninin emlakcı parasını karşılayacaksın tam Allah' sızların eline düşmüşsün sen.. Kendine başka bir ev bak bana kalırsa, bu yamyamlar 1 sene sonra tekrar saglam zam yaparlar nasıl olsa kabul ediyor diye ! Kendine bi ev bak ev sahibide biraz adama benzer olsun kontratını yaparsın uzun zamanlı kira artısınıda belirlersiniz hiç degilse başın agrımaz.. Bu ev sahibinde kalmaya devam edersen ne zaman ne yapacagı belli degil.. Ne demek direk arayıp evi tahliye etmeni ister yok kira azsa adam gibi konuşursun ...
Adiliğe bak ya, sor bakalım yiğeninin evinide dayayıp döşenmesi gerekiyor mu eşyalar falan Alacaksın eline kızılcık sopasını Emlakcıyla ev sahibinide ortaya