Madem kontrat yok kira neden veriyoruz gibi onlara layık fikirlerde gelmiyor değil, çıkışı da birkaç ay uzatabilsen masraflar ona kalır aslında hatta bu gibilerinin demirbaşlarını da alacaksın, sen yine de sakin düşün bu benim aklımdaki delinin düşünceleri