Paylaşım için teşekkürler ancak bu işin sonrasını hiç düşündünüz mü? Yada bu şekilde hesap açan arkadaşlar işin vergi beyanı tarafını nasıl ele alıyor?

Bu tür firmalar regülasyona tabidir, nereden hesap açtıysanız o ülkeye bildirimde bulunurlar. Kanada, UK, US fark etmez, hiç yurt dışına çıkma ihtimalini ve karşılaşabileceğiniz riskleri düşünüyor musunuz?