Hocam parayı yolladınız eğitimi atmayı unutmuşum hemen atıyordum şimdi bir baktım ne profilinize girebiliyorum ne özel mesaj atabiliyorum açında eğitimi göndereyim @MuhammedSefer;

Çekiliş konusu: https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...post1082650131