Hocam parayı yolladınız eğitimi atmayı unutmuşum hemen atıyordum şimdi bir baktım ne profilinize girebiliyorum ne özel mesaj atabiliyorum açında eğitimi göndereyim
@MuhammedSefer;
Çekiliş konusu:
https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...post1082650131