Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet düzeldi. kaç aydır söylüyorduk fakat hep yarım kalıyordu.
bizzat ilgilendiğiniz için teşekkürler.
şuan kayma sorunu yok, donmayı deneyeceğim. birkaç kon gezip
Bir kaç ay rahmetli Azer Bülbül'ü anmak istemiş olabiliriz titreye titreye az daha azer fan forum olacaktık.. bende olmadığı için denk gelmemiştim düzeldiğine sevindim.