OguzhanLevent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hükümet yönetimine geçen herkes "bal tutan parmağını yalar" kafasında ve insanlar buna dur demiyor.
Bunu hükûmetler olarak sınırlandıramayız. Birçok belediye, siyasi parti, üniversite, profesörler, doçentler devletten hizmet yahut proje içinmiş gibi ödenek alıp kendisine harcayabiliyor. Bugün hastanelerde bile kurulan birimlerin birçoğu göstermelik, sırf devletten para alabilmek için kurulmuş birimler.