Problemler bir günde çıkmadı, meselelerin arka planını bilmeden sadece zahire göre hüküm verirseniz yanlış neticelere varabilirsiniz.
Hocam problemlerin bir günde çıkmadığının elbette farkındayım, ama gözle görünür bir şekilde bu problemlerin çözümü için aksiyon da alınmıyor bunu inkar edebilir misiniz?
Yapılan hamlelerin çoğu tamamen gaz almak üzerine ve bu yanlış. Hükümet yönetimine geçen herkes "bal tutan parmağını yalar" kafasında ve insanlar buna dur demiyor.