Konu
Seyy-it mağdurlarına ekleyin beni
16-05-2022, 11:03:56
#25
jtm
seyyit olsa maile yazmazdı. itelemişler bence de adamın üzerine ama gurur duymuştur konuyu okuyorsa.
geçmiş olsun keşke kullandıktan sonra ödeme yapsaydınız.