eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer bunu bilmeseydin evi alsaydın hiç bir sorun olmazdı vebalinde olmazdı ama şimdi biliyorsun konuyu ve bile bile alıyorsun. o kadının bedduası vebali ahı sana ömür boyu yeterli.
Olayı tam olarak bilmiyorum sadece eşinin haberi yokmuş boşanma aşamasındaymış galiba kişi gidip soramam ki eşinin rızası var mı yok mu diye ben sadece bu şekilde olabilir diye düşündüm ağlayanın malı gülene yar olmaz tabi ki bende işin vicdan kısmındayım tabi ki.