önümüz de tam da bim var o zaman full çeker ) hoş bimin olmadığı yerde yok aslında

teşekkür ediyorum ilgin alakan için hocam


Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BIM Marketlere yakın yerde eviniz varsa çekimde sorun yaşamazsınız

İşin şakası zaten TurkTelekom altyapısını kullanıyor. Birebir aynı hizmet......