Saatlerdir 1 tek haber verilmiyor.Yazması kolay "1 GÜNDÜR" ve hatta daha fazladır kullanılmıyor..Artık bardak taştı.Gelir gelmez 6 aylık aldığımız tüm paketlerin iadesini isteyeceğim.Yazık günah ya.Hadi benim işim öyle aman aman ciddi değil 3-4 gün içinde kurarım ama botları,kodları,siteleri olan insanlar ne yapacak?Hesabını nasıl vereceksin Kayizer?