her bankada aidatsız kredi kartı var fakat buna görede işlevselliği kısıtlı oluyor bende yapıkredi nin kartı vardı ödemeler düzenli olduğu için aidatsız normal göndermişlerdi yakkaşık 5 senedir kullanıyorum hiç aidat ödemedim