Gitti onca emek gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum 10 gün kadar önce tesadüfen bi' yedek almıştım ama umarım düzgün yedekleme yapmışımdır gerçekten üzücü bir durum bunca verinin bir yerlerde yedek alınması lazımdı firma tarafından. Bakalım ne açıklama yapacaklar. Zararımız çok büyük