O kadar mülteciyi ülkeye al. Daha sonra kendi vatandaşın dünyanın kirasını versin.
O kadar saçma bir hal aldı ki bu göçmenler, ülkeyi mahvedenler onlar.
Gram sevmiyorum kimse kardeşlik lafı yapmasın, inşallah erkenden gider
senin ülkende yarın öbür gün toplumsal düzen değişecek senin anana bacına laf atınca yine sanayide sigortasız çalışarak ulke ekonomisine yardımcı oluyor mu diyeceksin?
Ya böyle düşünen ya da ülke ekonomisine yardim ediyor diyen insanda gram milliyetçilik duygusu yoktur.
Adamlar gaspcilik yapıyor vay efendim yazıktır günahtır.
Ülkeyi bu hale getiren Suriyeliler ve diğer göçmenlerdir.