ChronicL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşla alışveriş yaptım ve 75 dolarımı aldı. yetkililere şikayet ettim, işlem yapacaklar. sakın güvenmeyin
Kardeşim kafanmı iyi senin