100 kere silip silip yazdım. Diyecek bişey bulamıyorum. Ne yazarsan yaz tekrar başa dönüyorsun. Bişey değiştiremiyecegim için susup izlemek mantıklısı. Kötüye gidiyoruz ama bizim ülkede takım tutar gibi parti tutuyorlar. Kötüye kötü diyemiyorsan bu iş bitmiştir.