Hesabımı açtım. Garip bir şekilde askı yemedi. İnceleme uzun sürdü diye birden fazla kampanya oluşturdum, sürekli reklamları değiştirdim, bütçeyle oynadım hatta ödeme bile yaptım ama askı yemedi. 3 gün oldu hala reklamlar incelemede. https://support.google.com/google-ads/workflow/9416245 linkine basınca da incelemede reklamınız bulunmamaktadır diyor. Daha önce bu durumu yaşamış olan var mı?