Çin ucuz satarak Dünyanın (evet dünyanın) en iyi ekonomisini elde etti. faizler %700'lerdeyken kimseden ses çıkmıyordu maşallah.
Çin dediğiniz ülke kişi başına düşen geliri 10 bin dolar , gelişmekte olan yoksul bir ekonomidir. Siz toplam milli gelirle ülkenin ekonomisini ölçüyorsanız buraya bu yorumu yazmaya cesaret etmemeliydiniz. Çünkü bizim kişi başına düşen ihracatımız Çin'den daha fazladır, ayrıca biz Çin'den daha fazla yüksek teknolojili mal ihraç etmekteyiz ( kişi başı olarka)