Bir firmada 10-15 civarı domainim var, 1 tanesinin transfer kodunu almak için destek talebi açtım, çünkü panel üzerinden alınmıyor. Gelen cevap bir hayli şaşırttı.




En kısa sürede bütün domainler için tek tek destek talebi açacağım

Not: İsim vermiyorum, etik olmaz arkadaşlar.