Furkanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekrandan basını kaldır arada cama falan cık kafaya oksijen girsin (: ana hesapsız reklam hep atılıyordu bu yenı birşey deil (: dk dk dan kastımı yanlış anlamazsın açıklayım devamlı formda yazdın için hangi arada reklam atıyorsun bunu düşünüyordum eminim ben gibi baya formda düşünen vardır

Ekrandan başım kaldırıyorum hacım sen hiç merak etme 5 eleman var onlar yapıyorlar reklam işlerin deniz kenarındayım zaten bol bol temiz hava alıyorum düşünen başkaları varsa onlarda bilsin maksat