redkral34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Metod ifaş olayı olmasaydı sana ana hesapsız reklam nasıl verdiğin anlatırdım gülmekten öldürdün bu kadar basit mi yani derdin
Ekrandan basını kaldır arada cama falan cık kafaya oksijen girsin (: ana hesapsız reklam hep atılıyordu bu yenı birşey deil (: dk dk dan kastımı yanlış anlamazsın açıklayım devamlı formda yazdın için hangi arada reklam atıyorsun bunu düşünüyordum eminim ben gibi baya formda düşünen vardır