Metod ifaş olayı olmasaydı sana ana hesapsız reklam nasıl verdiğin anlatırdım

gülmekten öldürdün bu kadar basit mi yani derdin
Ekrandan basını kaldır arada cama falan cık kafaya oksijen girsin (: ana hesapsız reklam hep atılıyordu bu yenı birşey deil (: dk dk dan kastımı yanlış anlamazsın açıklayım devamlı formda yazdın için hangi arada reklam atıyorsun bunu düşünüyordum eminim ben gibi baya formda düşünen vardır