tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski haline gelemeyeceği kesin buna yüzde yüz emin olabilirsin shiba gibi oldu artık
Binancede delist olup tekrar giren başka coin varmı. Hayır sadece luna var. Ve shiba gibi shit coin sayılmaz.