Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her yazdığımız olay.. Freelancer çalışmak daha iyi hissettiriyor, sabah 8de kalkıp işe gitmek hiç bana göre değil maalesef kusura bakılmasın

Anlarım neden anlamayalım, yapan nasıl yapıyor
Bir şey demedik ben de sizin gibi düşünüyorum ve çalışıyorum Valla ben pek anlayamadım umarım siz anlarsınız.