enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkürler. Tema oldukça renksiz ve boş (dolu olmayan) gözüktü gözüme. Galiba hız ve stabilite açısından övüyorlar.
Evet hız için.
Tam incelemedim ama demolarında farklı görünümler vardı.