Merhaba arkadaşlar;
Bir süredir Yurtdışında yaşamaya başlayan yiğenime para göndereceğim ancak swift yolu ile gönderince her gönderime 200 TL para kesiyor
Bunu daha ekonomik yapmanın bir yolu var mı acaba??
Teşekkürler 🙏