Saatlerdir işlerimi yapamıyorum.Ben ve ekibim de 6 aylık olmak üzere 1den fazla makine kiraladık.Bilgilendirme yok,iletişim ağı sadece twitter.O da müşteriler arası.Çok mağduruz.Hayırlısı olsun diyerekten 10 saatten fazladır yaptığımız eyleme,beklemeye devam edelim.