Zamanında kullandığım ve hiç memnun kalmadığım, kurumsallıktan uzak bir firma. Kullanmam, yakınlarıma kullandırtmam.
Arkadaşlar piyasaya kendini kanıtlamış harika hosting firmalarına sahibiz, neden böyle yerleri tercih ediyorsunuz
Edit: hacklendiklerine eminim, bugün farklı firmalarda da gördüm erişim şikayetlerini. Dürüstçe saldırıya uğradıklarını yazmıştı bir firma
@KAYIZER;
@odeaweb; uzun zamandır kullanmaktayım, öneriririm.