Oleey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etkileşim artsın, malum piyasa sıkıntılı bir durumda diye burada marka bulma konusunda bir yarışma oluşturduk. Ödül 4.000 TL'ydi. Bir kişide belki beğenilir diye mesaj göndermedi. ) (Sonuç olarak markayı kendi içimizde çözdük.)
Buna benzer bir sürü de konu açılıyor burada, ağlayan arkadaşları buralarda da göremiyoruz. Emek yok, sadece fikir üreteceksin ama o da yok.

Hem para yok diyip, hem gereksiz zaman harcayan insan sayımız maalesef çok fazla.
konunuzu görmemişim, daha önce görseydim mutlaka aklıma gelen birkaç fikri sizinle paylaşırdım. bir dahakine artık diyelim.