Bu konuya cevap yazmak istemiyorum. Lakin iş beğenmiyorsunuz diyen dostlarım. Kardeşlerim. O cümlenize kuduruyorum bilin. Özellikle yüksek mertebe brövesi olan arkadaşlar. O bröveyi sıfırdan gelerek hak etmediniz. Destek, para, bilgi birikimi ve saatler günler süren çabalardan sonra elde ettiniz. Özellikle bazı grup kimseler var. Kazançlarının haddi hesabı yok. Pavyonlardan çıkmıyor. (Hoş sosyal medya sağolsun herkes kendisini ifşa edebilir). Haz duymaya değil, yatırıma ağırlık verseniz, pazarı büyütseniz, istihdam yaratsanız da KEŞKE.. bu iş bulamayan arkadaşlarımız size çalışsa. Üzerinize alınmayın. Buraya yazmak istememiştim. Ki kısa da kestim özür dilerim.
YENİ AKLIMA GELDİ,
Bu forumda ICQ forumlarından çalıntı kredi kartlarıyla EPIN, Lisans, Üyelik satın alıp (TABİKİ DE İLLEGAL YOLLARLA) paraya çevirmek için güzelleme yaparak konular açan, Phising scriptleri ile hesaplar çalıp hesap ticareti yapan, backdoor ile erişim sağlanılan sitelerden backlink gösterir gibi HACKLİNK satan, SEO hizmeti alıyorum diye bahis sitelerine p**** sitelerine çalışma yaptıran ve yasadışı olmasına rağmen bunu bile isteye yapan, hâsılı ticaret kasan arkadaşlarımız var mesela. İş var piyasada. Namuslu işveren yok. Potansiyelini koyacak hevesi yok insanların. Kusura bakmayın. Eleştirim bir çoğunuza. Hepimiz bir ekran ardındayız. Kimin aç kimin susuz olduğunu bilmeyiz. Ancak, kimin ak, kimin namussuz olduğunu bilebiliriz.