Bu ismi alırken hiç bu tarz bir düşünceye girmemiştim ama birisi bir konuda etiket yazmaya çalışınca pek hoş şeyler olmadı düşününce de 1 harf fark ile bu işi yapsaydım şu anda herhalde aranızda olamayacaktım 😂
Lütfen ismimi yazarken dikkat ediniz