Konudan bağımsız bende şunu merak ediyorum. Oldu ki ev sahibi kendisi oturacak veya çocuğu evlendi çocuğunu oturtacak bu durumda ne oluyor? Kendi evinde oturamıyor mu 10 sene kiracı kirayı ödediği sürece?
İspatlı olarak evden çıkarmak için ihtarname gönderebilir. Bu geçerli bir sebeptir.