devletin resmi olarak bu işi kanuna dökmesi lazım. kiracılar 3 yıldan az oturamaz diye. ona görede bir yüzde belirlenir kiralar her ne şartta olursa olsun %25-30 dan fazla arttırlamaz diye. ancak böyle önüne geçersin bunun. birde emlak piyasasını sabitleyeceksin ev fiyatları uçmayacak.kiracılara yansıyor bu durum uçuk fiyatlar kiracıyıda vuruyor