Geçen gün bir uzman kira anlaşmazlığının çıkartması için neden olmadığını söyledi. Emin değilim ama ben bundan davalık olursanız kira miktarı konusu çözülür, yine çıkartamaz anlamını çıkarttım.
* Bu arada biz de sorun yaşadık, haklarımızı kullanıp uğraşabilirdik ama baktık ev sahibi bizi yıpratacak, evden çıktık.