Ek yapayım, evinizi 1600 liraya çıkardıysanız bir sonraki arttırımda yasal sınırı aşmamanızı öneririm. Ev sahibi sorun çıkarırsa aradaki farka avukata vekalet verin onunla uğraşsın.

Avukat aracılığı ile kanun dışı para istediği ve sizi rahatsız ettiği için gerekli başvuruları yapıp yıllık kiranızı ödemeden kalanileceğinizi (tazminat davası) iletin.
Gönül isterki sorunsuz bir şekilde aranızda yasalar çerçevesinde halledin.

ülkede önüne gelen orman kanunları uygulamaya çalışıyor. Onlara yasaları hatırlatmak lazım.

Sizi rahatsız ettiği için mahkeme ile ev sahibine uzaklaştırma kararı çıkartabilirsiniz.