Konu
Bir Kiralık Ev Sorusu da Benden :)
15-05-2022, 16:45:44
#2
Graphics
takip bende 4 yıldır kiracıyım ilk tutarken kontrat imzalamıştık daha sonra ev sahibi gerek yok dedi şuan aramızda problem yok ama olması durumda bilgi sahibi olmuş olurum. teşekkürler