BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maili görmedim .diyelim ki gördüm hocam . hesabıma 200 lira bakiye yüklendikten sonra parasını göndermeseydim bu sefer ben d0landırıcı olacaktım.

ayrıca forumda olabilirdi ve seyyit adını kullanmıyor olabilirdi hakkımda şikayet konusu da açabilirdi ! göndermek zorundaydım.
Sakin hocam. Seyyite olan öfkeni benden çıkarmaya çalışma