Mailden de mi suphelenmedin hocam
maili görmedim .diyelim ki gördüm hocam . hesabıma 200 lira bakiye yüklendikten sonra parasını göndermeseydim bu sefer ben d0landırıcı olacaktım.
ayrıca forumda olabilirdi ve seyyit adını kullanmıyor olabilirdi hakkımda şikayet konusu da açabilirdi ! göndermek zorundaydım.