Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mailden de mi suphelenmedin hocam

maili görmedim .diyelim ki gördüm hocam . hesabıma 200 lira bakiye yüklendikten sonra parasını göndermeseydim bu sefer ben d0landırıcı olacaktım.

ayrıca forumda olabilirdi ve seyyit adını kullanmıyor olabilirdi hakkımda şikayet konusu da açabilirdi ! göndermek zorundaydım.