tether usd ve amerika gibi.
karsiliksiz amerikan dolari , amerikan dolari nasil basiyor kafasina gore..
Tether da oyle. cok defa amerikada davalik oldu havuz hesaplarini halka acilmasi icin ama salladiklari bircok neden den oturu yapmadilar.
ben sahsen TRY tutuyorum. Bu durumda bile borsa kacarsa try gider
her turlu risk var. Banka hesabina transfer yapiyorum bazen ama bu zamanda limitim doluyor.