Yanlışım varsa düzeltin arkadaşlar, 23 gün önce gayet kaliteli bir siteme Adsense başvurusu yaptım, bekledim bekledim cevap yok, bugün cevap geldi sitenizde adsense kodu bulamadık diye, halbuki eklemiştim, sonradan aklıma geldi ben o sürede 2-3 kez temayı güncelledim ve header.php dosyası normal olarak sıfırlanmış, boşuna 23 gün beklemiş oldum, yani başvuru yaptıktan sonra kodun silinmemesi için ya güncelleme vs yapmayın ya da yapacaksanız yaptıktan sonra kodu tekrar ekleyin.