Konu
Bu da benim marjin deneyimlerimden :)
15-05-2022, 02:06:40
#1
OZKA
Çıkayım mı kalayım mı bilemedim ( Grafik bilgim 0 ) Şans eseri girdim. 2-3 Saat oldu sanırsam
( YTD )