Kardeşim 2 yaşına kadar sürekli hastalaniyordu, doktor sünnet olması gerektiğini söyledi, sünnet olduktan sonra hastalığı tamamen ortadan kalktı.
Bazı bebeklerde sünnetle beraber alınan deri sorun yarattığı için sürekli hastalık ihtimali mevcutmuş, o zaman doktor böyle söylemişti.
Zevk noktasında da herhangi bir azalma olacağına dair net bir bilimsel makale okumadım, araştırmalar birbirleriyle çelişiyor.