Daha devlet tarafını göremedik randevu olmadığı için
devlet değil hükümet hocam. beyin cerrahına, kanser cerrahına 15bin tl maaş verenlerdir. Özele gidin bir beyin cerrahına 150bin tl veriyorlar aylık. Adam devlette vatan millet aşkına 15bin tl maaşla çalışıyor sonra gelip anasına birisi sövüp kafasına kaldırım taşı vuruyor. Sonra adam dışarda dolaşıp doktoru tehtid ederken, doktora bakanlık soruşturma açıyor. Adamda dayanamayıp istifa ediyor sende sıra bekliyon hocam.
Sünnet konusuna gelince herkesin kendi tercihi elbette değerli hocam. Ama nihayetinde müslüman bir toplumuz, ve sünnet gerçekten sağlık açısından gerekli. Tıbben hiç bir sakıncası yok ayrıca ve fazlaca faydası var. tabi yinede kişinin anne babasının tercihine kalmış.