tıpta kim bizden onlarca yıl ilerde. 25 yıllık sağlık çalışanıyım. hadi göster bakalım bizden ilerde olan bir ülke yok. git bakalım ingiliz sağık sistemine, yada almanya, olmadı belçika, yada amerika bizden ileri olan neleri var bir anlatın bilelim?
Daha devlet tarafını göremedik randevu olmadığı için. Parası olan bahsettiğiniz yerleri tercih etmesinden anlayabilirsiniz.