Bahsettiğim toplum baskısı tam olarak bu. Tıpta Bizden onlarca yıl ileride olan toplumlar bunları düşünmüyor biz düşünelim tamam.
tıpta kim bizden onlarca yıl ilerde. 25 yıllık sağlık çalışanıyım. hadi göster bakalım bizden ilerde olan bir ülke yok. git bakalım ingiliz sağık sistemine, yada almanya, olmadı belçika, yada amerika bizden ileri olan neleri var bir anlatın bilelim?