Ben Allah'ın her canlıyı kusursuz yarattığına inanmaktayım. Dolayısı ile Allah'ın yarattığı bir canlıya bu şekilde bir müdahaleyi doğru bulmuyorum en başta. Dinimizde de yeri olmadığı ortada. Bazı kişiler sağlıkçin gerekli dese de tıpta bizden 10 kat ileri ülkelerde de böyle bir uygulama yok. Dolayısı ile şahsi düşüncem sünnete gerek yok.