Sünnetli erkeklerin eşlerinde rahim ağzı kanseri (serviks kanseri) daha az görülüyor.
Cinsel yolla bulaşan hastalıkların görülmesi azalıyor. Dünya Sağlık Örgütü (WHO) tarafından yapılan araştırmada, sünnetli erkeklerin AIDSe yakalanma oranlarının yüzde 50ye varan oranlarda az olduğu gösteriliyor.
Sırf bu yüzden olsa bile sünnet edilmeli herkes diye düşünüyorum.