CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce de benzer analiz konuma benzer bir yorum yapmıştınız. Tamam, anladık. Teknik analizle ilgili düşüncelerinizi ayrı bir konu açarak belirtebilirsiniz.
Bu konuda analize bağlı yapacağım hamlelerden bahsettim. Bu konuda fikriniz yoksa yorum yapmazsınız olur biter.
Dikkat ettim de konu altına yorum yapan herkese aynı şekilde bir yaklaşımınız var. Kimin nereye yorum yapacağına da siz karar veremezsiniz. Olumsuz bir durum görüyorsanız raporlarsınız. Görüşüme saygı duymuyorsanız da cevap vermeyip konuyu buraya getirmezsiniz. İyi geceler