Noxrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşünce olarak çok güzel bence ama düşünceye göre renk tonu fazla uyumsuz geldi biraz daha uyumlu renklerle bence çok hoş bir logo.
Olumlu geri dönüşünüz ve renk yorumunuz için teşekkür ederim. Notlarımı aldım.